هماهنگی امور جلسه ۲۷۴

صحبتی در مورد فعالیت‌های کلی که در هر جلسه بایستی انجام بشود در تاپیک جهت برگزاری هر جلسه، معمولا چه کارهایی بایستی انجام شود؟ مطرح شده است، با توجه به آن برای جلسه ۲۷۴ نیازمند تعداد داوطلب داریم که هر بخش به نحو خوبی انجام شود.

۱. هماهنگی مکان برگزاری جلسه
هماهنگی مکان برگزاری این جلسه توسط «میلاد کوهی» انجام شده و با حمایت «فیلم‌نت» در محل سالن یاس برگزار خواهد شد.

۲. هماهنگی پذیرایی
هماهنگی پذیرایی این جلسه توسط «بهنام توکلی کرمانی» انجام شده و با حمایت «فناوران شبکه سینداد» پذیرایی جلسه ۲۷۴ انجام خواهد شد.

۳. هماهنگی ارائه دهنده‌ها
هماهنگی این مورد در گروه تلگرامی هماهنگی جلسات انجام شده است.

۴. بروزرسانی سایت
هماهنگی این مورد توسط «بهنام توکلی کرمانی» و «بهداد عابدی» انجام شده است.

۵. درج جلسه در ایوند
هماهنگی این مورد توسط «رامین فیاض‌زاده» انجام شده است.

۶. بروزرسانی شبکه‌های اجتماعی
هماهنگی این مورد توسط «رامین فیاض‌زاده» انجام شده است.

۷. روز جلسه، مسئول پذیرایی
هماهنگی این مورد توسط «رامین فیاض‌زاده» و «حسن غلامی» انجام شده است.

۸. روز جلسه، مسئول سالن و ارائه دهنده‌ها
هماهنگی این مورد توسط «محمد شاه‌ملکی» انجام شده است.

۹. روز جلسه، ضبط ارائه‌ها و دریافت فایل‌های مربوطه و عکاسی
برای این بخش نیازمند ۱ نفر داوطلب می‌باشیم که تاکنون داوطلبی اعلام آمادگی نکرده است.

۱۰. بعد از جلسه، بروزرسانی سایت با خبر جلسه، عکس، ارائه‌ها یا …
هماهنگی این مورد توسط «حسن غلامی» انجام شده است.

اگر موردی است که به نظرتان می‌رسد در ادامه همین تاپیک اعلام کنید.

1 پسندیده

لطفا این موارد را جهت پذیرایی در نظر داشته باشید:

۱. به صورت کلی ۲ میز پذیرایی وجود دارد، یکی در سمت راست و یکی در سمت چپ

۲. طول این میزها زیاد است به همین دلیل در هر میز، یک ست از آیتم‌های پذیرایی در سمت راست میز و یک ست از آیتم‌های پذیرایی در سمت چپ میز قرار می‌گیرد، یعنی در مجموع ۴ ست از اقلام پذیرایی بایستی قرار بگیرد.

۳. در وسط هر کدام از این میزها، تعداد ۳ بطری آب‌معدنی بزرگ (جزو آیتم‌های سینداد است) قرار بدهید و کنارش هم حدود ۴۰ لیوان یک‌بار مصرف پلاستیکی (نه کاغذی) بگذارید (جزو آیتم‌های سینداد است)، درخواست به سینداد بوده که ۳۰ بطری بزرگ آب بیاورد به همین دلیل ۲۴ بطری باقی مانده را داخل یخچال انتهای لابی قرار بدهید که خنک بشود. بطری‌های روی میز رصد بشود و در صورت اتمام با بطری جدید جایگزین شود.

۴. در وسط این میزها یک بسته دستمال کاغذی قرار دهید (جزو آیتم‌های سینداد است).

۵. تعداد زمان پذیرایی این جلسه تنها ۱ بار است، به هیچ وجه در طول برنامه، اقلام پذیرایی را روی میز قرار ندهید (فقط آب باشد، چون افراد حاضر در لابی تقریبا ۵۰٪ اقلام پذیرایی را قبل از شروع زمان پذیرایی مصرف خواهند کرد و ظاهرا زشتی پیدا خواهد کرد)، حدود ۵ دقیقه مانده به شروع زمان پذیرایی (با هماهنگی مسئول سالن که @mshahmalaki است و از زمان اتمام شدن برنامه آخر مطلع خواهد بود، این که طبق جدول پیش خواهد رفت یا خیر) اقدام به چیدن بسته‌های چای، ساشه‌های نسکافه، قاشق مربوط به هم‌زدن نسکافه، لیوان‌های کاغذی و چاشنی پذیرایی که احتمالا بسته‌های بیسکوییت خواهد بود نمایید. حواس‌تان به مورد شماره ۲ باشد و این چینش را در دو سمت میز قرار دهید که دسترسی راحت‌تر و حاضرین پخش بشوند.
در هر سمت میز بهتر است یک بسته چای کیسه‌ای، یک بسته بیسکوییت و حدود ۵۰ ساشه نسکافه و حدود ۵۰ لیوان کاغذی قرار گیرد.
در طول زمان پذیرایی این میزها بایستی به صورت مداوم رصد شده و آیتم‌هایی که تمام می‌شوند تجدید موجودی شوند، تعداد اقلامی که سینداد می آورد بیش از تعداد حاضرین است.
یک نفر نیروی خدماتی (احتمالا یک خانم) در انتهای لابی حضور دارد، زمان پذیرایی بایستی با ایشان هماهنگ شود که فلاسک‌های آب‌جوش را برای آن زمان به صورت حاضر آماده داشته باشند.

۶. بعد از اتمام زمان پذیرایی تا زمان پایان جلسه نیازی به جمع آوری اقلام پذیرایی نیست و تا زمان پایان جلسه می‌تواند اقلام پذیرایی بر روی میز باشد. این که ما در ابتدای جلسه این‌ها را بر روی میزها نمی‌گذاریم به این دلیل است که در شروع زمان رسمی پذیرایی تعداد اقلام کم نیاید و همچنین محیط کثیف نشود.

نهایتا تاکید می‌کنم که در طول زمان پذیرایی بایستی به صورت مکرر میزهای پذیرایی و حتی پر شدن سطل آشغال‌ها رصد شود و چیزهایی که تمام می‌شود یا خراب می‌شود یا … تجدید موجود شوند، پر شدن سطل آشغال نیز بایستی به اطلاع نیروی خدماتی حاضر در لابی برسد و نیازی به اقدام از سمت شما نیست.