طبق الگوی کارهایی که بایستی در هر جلسه انجام بشود (لینک به پست مربوطه)، امور اجرایی جلسه ۲۷۵ را اینجا لیست میکنم تا در صورت علاقه بتوانید کارهایی که بدون داوطلب باقی مانده است را دیده و بر عهده بگیرید (در ادامه پست اعلام داوطلبی کنید).
۱. هماهنگی مکان برگزاری جلسه
هماهنگیهای مربوطه انجام شده است و این جلسه در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۷/۱۹ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در دانشگاه خاتم (تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک ۳۰، لینک لوکیشن) با حمایت شرکت ابر آروان برگزار خواهد شد.
۲. هماهنگی پذیرایی
پذیرایی توسط اسپانسر این جلسه، شرکت ابر آروان انجام خواهد شد.
۳. هماهنگی ارائه دهندهها
فرمی جهت دریافت اطلاعات داوطلبین ارائه ایجاد شده است (https://forms.gle/7i5QL9kFXWAeCpsD9) و این فرم به صورت کلی کلیه اطلاعات ارائهها را دریافت و ذخیره میکند تا در هر جلسه بتوان از بانک اطلاعاتی آن استفاده کرد. هماهنگی ارائهها و کارگاههای بخش لاگ و Cloud Native Community این جلسه توسط بهنام توکلی کرمانی و هماهنگی ارائهها و کارگاههای بخش پاگ توسط علی تولائی انجام میشود.
۴. بروزرسانی سایت
بروزرسانی سایت پس از مشخص شدن کلیه موضوعات مندرج در تایپک ارائههای جلسه ۲۷۵ بایستی در گیتهاب پروژه انجام شود. این مورد توسط بهنام توکلی کرمانی و بهداد عابدی انجام شد.
۵. درج جلسه در ایوند
پس از مشخص شدن کلیه موضوعات مندرج در تاپیک ارائههای جلسه ۲۷۵ توسط بهنام توکلی کرمانی انجام خواهد شد.
۶. بروزرسانی شبکههای اجتماعی
درج جلسه در کانال تلگرام، توییتر و اینستاگرام توسط بهنام توکلی کرمانی انجام شد.
۷. روز جلسه، مسئول پذیرایی
امور مربوط به پذیرایی توسط اسپانسر این جلسه، شرکت ابر آروان انجام خواهد شد.
۸. روز جلسه، مسئول سالن و ارائه دهندهها
شخصی که مسئول سالن میشود بایستی به امور کلی سالن مانند تمیزی آن، اطلاع از وضعیت و حضور ارائه دهندهها، قرار گرفتن استند حامیان در محل مناسب، گرمایش / سرمایش مناسب سالن، صدای مناسب بلندگوها جهت پخش مناسب صدای ارائهدهندگان، دسترسی به لپتاپ مناسب جهت ارائهدهندهها (که احتمالا یکی از ارائهدهندهها خواهد آورد)، چینش مناسب حاضرین برای پر شدن صندلیهای خالی در صورت حضور افراد به صورت سرپایی، آورده شدن صندلی از جای دیگر در صورت تکمیل ظرفیت کلیه صندلیها، تذکرات مناسب جهت رعایت سکوت در هنگام انجام ارائهها، بسته شدن درهای سالن جهت عدم ورود صدا از لابی در صورت امکان یا درخواست از افراد حاضر در لابی جهت رعایت صدا در حد مناسب یا درخواست جهت مراجعه به محل دیگری به جهت برقراری سکوت در سالن، خوشآمدگویی یا اعلان برنامهها در ابتدای برنامه، برقراری تماس با ارائهدهندهها جهت اطمینان از حضور آنها در روز برگزاری و امور مرتبط دیگر اقدام کند.
مسئول سالن بخش اول (پاگ) (ساعت ۱۴ الی ۱۶): میلاد کوهی
مسئول کارگاه اول(ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰): علی جعفرآبادی
مسئول سالن بخش دوم (لاگ) (ساعت ۱۶ الی ۱۸): حسن غلامی
مسئول کارگاه دوم (ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰): امیرحسین ماهر
مسئول سالن بخش سوم (Cloud Native Community) (ساعت ۱۸ الی ۲۰): امیرحسین ماهر
مسئول کارگاه سوم (Cloud Native Community) (ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰): علی کریمی آشینی
۹. روز جلسه، ضبط ارائهها و دریافت فایلهای مربوطه و عکاسی نیازمند داوطلب
اگر در زمان برگزاری جلسه به واسطهء داشتن وسایلی مانند Voice Recorder یا اسکرینکست توسط ارائهدهنده یا … محتوای زمان ارائه دهنده ضبط شد یا عکسهایی توسط دوربین عکاسی یا موبایل تهیه شد بهتر است کل این محتوا به همراه فایلهای ارائه دریافت و در گیتهاب آن جلسه قرار داده شود.
۱۰. بعد از جلسه، بروزرسانی سایت با خبر جلسه، عکس، ارائهها یا … نیازمند داوطلب
بهتر است صفحه مربوط به هر جلسه، بعد از انجام هر جلسه تغییر یافته و محتوای آن به گزارش جلسه (ارائههایی که انجام شده است) و قرار دادن لینک به فایلهای صوتی و تصویری و ارائهها تغییر یابد. این مورد در جلسات سالیان اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
اگر موردی است که به نظرتان میآید در ادامه همین تاپیک اعلام کنید.
دوستانی که اعلام آمادگی میکنند لطفا بخش مورد نظر را به صورت دقیق و کامل بنویسید و همچنین نام کامل و شماره تماسشان را در پیام خصوصی برای بنده ارسال کنند.